Aga Jarczyk - 2013-05-25 19:17:22

na prezentację musi się złożyć opis kształtowania się reklamy na przełomie XX/XXI wieku; cennik reklamy ( jakie są ceny w mediach i agencjach); musimy wybrać 3 firmy, które w danym typie reklamy dają swoje produkty i usługi. Z każdej z firm mamy sobie wybrać po jednym produkcie i usłudze i je opisać, jak są reklamowane, slogany itp. Na koniec wybieramy sobie reklamę społeczną lub polityczną i opisujemy ją pod względem komunikacji werbalnej, niewerbalnej i parawerbalnej. Tutaj zawieramy te słowa, które Nowak dawał do sloganów, jakie są wykorzystywane najczęściej. W całości prezentacji mają się znaleźć archetypy i przykłady ludyczności z uzasadnieniem, dlaczego akurat takie przykłady wybraliśmy.

Magdalena Gładysz - 2013-05-26 20:52:55

Mam nadzieję, że ta informacja dotarła już do wszystkich, ale przypominam (i potwierdzam): zajęcia z dr Nowakiem odbędą się we wtorek (28.05) o godz. 10.

ehotelsreviews przegrywanie kaset vhs.