Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2013-05-25 19:17:22

Aga Jarczyk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-18
Posty: 34
Punktów :   

prezentacja - spec. prasowa

na prezentację musi się złożyć opis kształtowania się reklamy na przełomie XX/XXI wieku; cennik reklamy ( jakie są ceny w mediach i agencjach); musimy wybrać 3 firmy, które w danym typie reklamy dają swoje produkty i usługi. Z każdej z firm mamy sobie wybrać po jednym produkcie i usłudze i je opisać, jak są reklamowane, slogany itp. Na koniec wybieramy sobie reklamę społeczną lub polityczną i opisujemy ją pod względem komunikacji werbalnej, niewerbalnej i parawerbalnej. Tutaj zawieramy te słowa, które Nowak dawał do sloganów, jakie są wykorzystywane najczęściej. W całości prezentacji mają się znaleźć archetypy i przykłady ludyczności z uzasadnieniem, dlaczego akurat takie przykłady wybraliśmy.

Offline

 

#2 2013-05-26 20:52:55

Magdalena Gładysz

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 110
Punktów :   

Re: prezentacja - spec. prasowa

Mam nadzieję, że ta informacja dotarła już do wszystkich, ale przypominam (i potwierdzam): zajęcia z dr Nowakiem odbędą się we wtorek (28.05) o godz. 10.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
krutor.pl